Klienci różnych narodowości

Każdy przedsiębiorca marzy, aby jego biznes cały czas się rozwijał. Tylko najodważniejsi są w stanie wyobrazić sobie, że ich firma jest ogromną, międzynarodową organizacją, zarabiającą miliony… ale zanim wkroczysz na obcy rynek – poznaj język i kulturę mieszkańców danego regionu – to z pewnością ułatwi twojej firmie szybki rozwój! Pewnie nie raz spotkałeś się ze stroną internetową, na której (przed odwiedzeniem witryny) wyświetla się komunikat z prośbą o wybór języka, w którym dana strona ma się wyświetlić.

Dostosowanie wyglądu, treści i języka do grupy docelowej jest niezmiernie ważne dla przedsiębiorców, którzy dopiero pragną wkroczyć na nowe obszary, na przykład ze swoją usługą lub produktem. Wydaje się, że ówcześnie większość stron jest przetłumaczona na język angielski (prawdopodobnie jeden z najpopularniejszych międzynarodowych języków).

W Europie język angielski jest z pewnością niezmiernie popularny – jest to język polityki i sztuki. Nie dziwi zatem, że od wykształconych ludzi oczekuje się znajomości„mowy Szekspira”.

mozg.suplementydiety.net